میماتی جاسم اورتن







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





داغ ترین اخبار درباره جاسم اورتن

رندی اورتونسولان wwe با اینکه چند روزی از محرومیت اورتون می گزرد.بحث بر سر بازگشت او را اغاز کرده اند و ابراهام واشنگتون معتقد است که دیگر جایی برای اورتون  در شبکه های تلویزیونی syfy .usa نیست این موضوع کم کم داره قطعی میشه و مکمن ممکنه صدمه ی جدی به اسمکدان و کلا wwe  وارد کنه.
 
خوب دوستان پس احتمال رفتن رندی از کشتی کج زیاد شده با اینکه قراردادش با دبلیو دبلیو ای تا سال 2019 هست اما امیدوارم رندی هر جا که میره در کنار خانواده محترمش موفق باشه. به احتمال زیاد رندی میره تی ان ای و من از طریق مسابقات تی ان ای رندی را میبینم و دبلیو دبلیو ای را میبوسم میزارم کنار چون دبلیو دبلیو ای دیگه خیلی داره خسته کننده میشه فکر کنم همه با من موافقید درسته؟این چند وقت که راندی در wweحاضر نمیشه من هم دیگه کشتی کج نگاه نمی کنم کشتی کج بدون راندی مزه ای نداره.........................انشاالله راندی برمیگرده به اسمکدون.

 

 

خوشحال میشیم اگه نظر بدین ممنون میشیم



MJR

نظرات شما عزیزان:

علی رضا محبی
ساعت10:59---5 تير 1391
واقعأ اخبار جدیدی داری و وبلاگ عجیبی داری واقعأ تو عمرم قشنگ تر از این وبلاگی ندیدم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط جاسم اورتن در 15:58 | |